Sąd w Wiedniu umorzył śledztwo ws. popełnienia przez Airbusa i spółkę Eurofighter Jagdflugzeug oszustwa w związku ze sprzedażą Austrii w 2003 r. za 2 mld d...
Unia Europejska i Meksyk doprowadziły do ważnego uzupełnienia umowy o wolnym handlu: postanowiono przyznać sobie wzajemny dostęp do rynku przetargów na zam...
W aplikacji FlightRadar24.com, teraz kiedy ponad 90 proc. europejskiej floty pozostaje uziemiona, można zaobserwować przeloty na nieoczywiste lotniska. We...
MAXy mają być uziemione co najmniej do sierpnia, Boeing, potrzebuje więc nowej gotówki, rozmawia z bankami o emisji obligacji i wznawia produkcję B787 w Ch...
Pracodawcy uczą się zarządzać zespołami zdalnie. Po pandemii część zadań możemy nadal wykonywać z domu, ale będzie to jedynie uzupełnienie tradycyjnego mod...
Niemiecka Lufhansa bardzo potrzebuje kapitału, ale za pomoc państwa nie chce oddać biznesowej niezależności. KLM i Air France dostaną ponad 10 mld euro. Z...
Bezpieczeństwo zdrowotne Polaków wymaga, żebyśmy mieli zdolności produkcyjne, nie tylko odkrywania leków - mówi Piotr Dardziński, prezes Sieci Badawczej Łu...
Europejski producent samolotów poniósł w I kwartale stratę netto 481 mln euro po zysku 40 mln rok temu, bo bardzo szybko odczuł skutki pandemii koronawirusa.
Mimo że Szwecja podczas rozprzestrzeniania się koronawirusa nie dokonała zamknięcia gospodarki, jakie znamy w Polsce, to skutki pandemii są tu dotkliwe.
Epidemia spowodowała, iż sieci handlowe poza programami pomocowymi dla pracowników oraz wsparciem klientów zwróciły się także z inicjatywami ochronnymi dla...
W sytuacjach szczególnych, a taką bez wątpienia jest pandemia, ubezpieczyciele mają do odegrania szczególną rolę – mówi Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zar...