Kolejne były TVP Info z udziałem na poziomie 3,07 proc., a następne: TTV (0,91 proc.), Puls2 (0,81 proc.), ATM Rozrywka (0,66 proc.), TVP Polonia (0,63 proc.) i Polo TV (0,62 proc.) – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Za nimi uplasowały się: Eska TV (0,51 proc.), TV 6 (0,47 proc.), TVP Kultura (0,36 proc.), ex aequo TVP Historia i Polsat Sport News ( po 0,34 proc. udziału w rynku oglądalności ) oraz TVP Rozrywka (0,17 proc.).
Dane pokazują udziały w ogólnopolskiej oglądalności dla grupy widzów w wieku powyżej 4 roku życia.
Z badań Nielsena wynika, że naziemną telewizję cyfrowa DVB-T odbiera 34 proc. gospodarstw domowych (Nielsen bada, w ilu mieszkaniach sygnał DVB-T jest rzeczywiście odbierany, a nie jego techniczny zasięg).
Najwyższe udziały w ogólnopolskim rynku oglądalności wciąż mieli w I półroczu dotychczasowi liderzy: TVP1 (13,66 proc.), TVN (13,03 proc.), Polsat (12,57 proc.), TVP2 (10,62 proc.), TV 4 (3,12 proc.) oraz TV Puls (2,94 proc.).