Reklama
Rozwiń

Ryanair nie wpuszczał pasażerów, którzy w pandemii uzyskali zwroty za bilety

Irlandzki przewoźnik uzależniał pasażerom wstęp na pokład samolotów od ponownego wpłacenia kwoty, którą udało im się odzyskać za niewykorzystane w pandemii bilety.

Publikacja: 12.10.2021 14:15

Ryanair nie wpuszczał pasażerów, którzy w pandemii uzyskali zwroty za bilety

Foto: Fot. Bloomberg

W czasie gdy w Europie obowiązywały zakazy podróżowania w związku z pandemią, Ryanair kontynuował loty, którymi nikt (lub prawie nikt) nie mógł latać. Pasażerom, którzy nie mogli skorzystać z wykupionych biletów irlandzki przewoźnik odmawiał zwrotu pieniędzy. Część pasażerów, nie mogąc doprosić się swoich pieniędzy od Ryanaira, wykorzystywało procedurę chargeback u swojego operatora karty kredytowej odzyskując w ten sposób wpłacone kwoty.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Ekonomia
Odporność samorządów ma kluczowe znaczenie dla państwa
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego