Przegląd prasy – piątek 16 września

Aktualizacja: 16.09.2011 07:52 Publikacja: 16.09.2011 07:27

 

 

Reklama internetowa dźwignią handlu. Ale tylko ta nienachalna

Sylwia Czubkowska

Wydatki na reklamę w internecie rosną najszybciej na całym rynku reklamowym. W 2010 r. przekroczyły pułap 1,5 mld zł, a w tym mogą przekroczyć 1,8 mld zł. Jednocześnie sami reklamodawcy mają coraz mniejsze zaufanie do tradycyjnych banerów, które przez ostatnie lata dorobiły się opinii nachalnych i agresywnych.

http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/548102,reklama_internetowa_dzwignia_handlu_ale_tylko_ta_nienachalna.html

E-wabik na wyborców

Łukasz Zalewski

W dobie portali społecznościowych i smarfonów rozliczenie w sieci wydaje się tak oczywiste, że aż trudno uwierzyć, iż jeszcze posługujemy się papierem. Elektroniczne konta podatników miały funkcjonować już dawno, ale ciągle ich nie ma. Trudno więc znaleźć racjonalne powody, które przemawiają za tym, żeby z likwidacji papierowych PIT zrobić hasło wyborcze.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=377932 (dostęp płatny)

 

 

Giganci internetu nie spieszą się na giełdę

Tomasz Grynkiewicz

Zawirowania na giełdzie zmusiły Groupona i Zyngę do odłożenia na półkę giełdowego debiutu. Przekłada go też Facebook, choć z innego powodu.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,10297174,Giganci_internetu_nie_spiesza_sie_na_gielde.html

Google i Ministerstwo Gospodarki wprowadza "rewolucję"

Jacek Krywko

Internetowej rewolucja" to akcja organizowanej przez Ministerstwo Gospodarki, PKPP Lewiatan i korporację Google, która ma sprawić, że więcej polskich przedsiębiorców zaistnieje w Internecie. Dotychczas z przeprowadzonych przez SMG/KRC badań wynika, że z sieci korzysta 89 procent małych i średnich firm, ale tylko połowa z nich posiada własną stronę. Internet to medium, z którego na co dzień informacje czerpie ponad 18 milionów Polaków. Tam sprawdzają gdzie można tanio coś kupić, zamówić pizzę czy nawet poznać nowych ludzi lub pojechać na wakacje. Kiedy firmy nie ma w sieci sama pozbawia się dostępu do ogromnej części rynku. Ten stan rzeczy ma zmienić właśnie "rewolucja", która w ogromnej ciężarówce dojechała do Łodzi.

http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,10289055,Google_i_Ministerstwo_Gospodarki_wprowadza__rewolucje_.html

 

 

Smartfony i tablety zmienią rynek

Magdalena Lemańska

W 2015 roku dostęp do Internetu będzie miało na świecie już 2,7 miliarda ludzi. W USA gros internautów będzie wtedy korzystało z mobilnego Internetu za pośrednictwem tabletów i smartfonów. W tym roku na światowy rynek trafi ponad 60 mln tabletów – o prawie 10 mln sztuk więcej, niż oczekiwano.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1078607_Smartfony_i_tablety___zmienia_rynek.html (dostęp płatny)

Reklama internetowa dźwignią handlu. Ale tylko ta nienachalna

Sylwia Czubkowska

Pozostało 97% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy