Reklama

Zyski na trudnym rynku

Kupon w wysokości aż 30 proc. wypracował dla klientów produkt inwestycyjny „Nowy Strzał w Dziesiątkę”, przygotowany przez Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa. Z kolei produkt strukturyzowany „Recepta na Zysk” osiągnął ponad 19 proc. zysku. Oba były oferowane w formie ubezpieczenia na życie i dożycie we współpracy z partnerami dystrybucyjnymi.

Publikacja: 23.03.2015 14:05

Zyski na trudnym rynku

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier DM Dariusz Majgier

Towarzystwo podkreśla, że to sukces na trudnym rynku. W komunikacie na temat osiągniętych wyników Popielski, wiceprezes TU na Życie Europa S.A. zaznaczył, że wnikliwa analiza trendów rynkowych i współpraca z doświadczonymi bankami inwestycyjnymi umożliwiła firmie stworzenie produktów, które przyniosły klientom wysokie zyski. Równie ważna jest jakość współpracy z partnerami dystrybuującymi te produkty. - Zależy nam na transparentnej komunikacji z klientami, dlatego dbamy, by doradcy mieli pełny dostęp do informacji o produktach i mogli udzielić precyzyjnych odpowiedzi konsumentom – podkreślił.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama