Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.03.2015 14:05 Publikacja: 23.03.2015 14:05
Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier DM Dariusz Majgier
Towarzystwo podkreśla, że to sukces na trudnym rynku. W komunikacie na temat osiągniętych wyników Popielski, wiceprezes TU na Życie Europa S.A. zaznaczył, że wnikliwa analiza trendów rynkowych i współpraca z doświadczonymi bankami inwestycyjnymi umożliwiła firmie stworzenie produktów, które przyniosły klientom wysokie zyski. Równie ważna jest jakość współpracy z partnerami dystrybuującymi te produkty. - Zależy nam na transparentnej komunikacji z klientami, dlatego dbamy, by doradcy mieli pełny dostęp do informacji o produktach i mogli udzielić precyzyjnych odpowiedzi konsumentom – podkreślił.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Jak zrobić dużo więcej, więcej nie mając? Projekt wieloletnich ram finansowych na lata 2028–2034 musi uwzględnić...
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdr...
W należących do grupy spółek DANONE w Polsce Zakładach Produkcyjnych Nutricia w Opolu uruchomiono pierwszy w kra...
Napędza gospodarkę i coraz częściej nadaje jej kierunek. Wyrósł z roli dostawcy i kształtuje technologiczną tran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas