Reklama
Rozwiń
Reklama

Operatorzy byli zbyt ostrożni

To, że przychody i zyski największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju spadają to także efekt konkurencji przychodzącej spoza ich podstawowego rynku. Muszą spojrzeć szerzej: na dystrybucję treści, na relacje z klientem on-line, na możliwości konsolidacji rynku - przekonuje w rozmowie z rpkom.pl o problemach rynków TMT Mirosław Godlewski, b. prezes Netii z nowego punktu widzenia doradcy strategicznego w Boston Consulting Group.

Publikacja: 17.08.2015 07:30

Operatorzy byli zbyt ostrożni

Foto: ROL

Rpkom.pl: Zajmuje się pan w BCG szeroko pojętym segmentem TMT: telekomunikacją, mediami i technologiami. Jaka jest, po ćwierćwieczu rozwoju gospodarki rynkowej w Polsce, sytuacja w tych trzech segmentach rynku i co dziś pod nimi rozumie BCG?

Mirosław Godlewski: - Każdy z tych subsegmentów jest na innym etapie. Zaczynając od końca: pod hasłem technologie rozumiemy właściwie wszystkich dostawców infrastruktury informatyczno-telekomunikacyjnej, od takich graczy jak Ericsson zaczynając, na integratorach informatycznych takich jak Sygnity, czy Asseco Poland kończąc.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama