Polak w e-sklepie. Smartfon zamiast koszyka i portfela

Z badań rynku wynika, że Polacy coraz częściej kupują w sieci i nie boją się korzystać przy tym z urządzeń mobilnych.

Publikacja: 28.10.2021 09:00

Polak w e-sklepie. Smartfon zamiast koszyka i portfela

Foto: Adobe Stock

Choć trend ten ograniczyła pandemia, która przykuła ludzi do laptopów i komputerów stacjonarnych, to lawiny – według ekspertów – nie da się zatrzymać. Im mniej będzie obostrzeń, tym więcej transakcji będzie realizowanych „w ruchu" na urządzeniach mobilnych.

Z ubiegłorocznych badań rynku wynika, że grupa Polaków, którzy unikają zakupów w sieci jest wciąż duża. Gemius ustalił, że 23 proc. internautów nie kupuje w sieci.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Dodatki
Xtreme Fitness Gyms – dynamiczny rozwój franczyzy w branży fitness
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Dodatki
Otwórz własną placówkę partnerską Banku Millennium
Dodatki
Co tydzień nowa placówka – VeloBank zaprasza franczyzobiorców
Dodatki
Franczyza McDonald’s: „Budujemy biznes oparty na partnerskich relacjach”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Dodatki
Magazyn energii i instalacja fotowoltaiczna – klucz do efektywności energetycznej obiektów przemysłowych