Aktualizacja: 19.07.2019 18:12 Publikacja: 19.07.2019 12:36
Foto: AdobeStock
Spadek dynamiki sprzedaży ma przede wszystkim związek z tzw. efektami kalendarzowymi, to znaczy mniejszą o trzy liczbą dni handlowych w porównaniu z czerwcem zeszłego roku.
Z danych GUS wynika, że wśród grup o znaczącym udziale w sprzedaży detalicznej „ogółem” większy niż przeciętny realny wzrost w czerwcu 2019 r. rok do rok zaobserwowano w przedsiębiorstwach prowadzących pozostałą sprzedaż detaliczną w niewyspecjalizowanych sklepach (o 9,3 proc. wobec wzrostu o 9,6 proc. przed rokiem) oraz w jednostkach handlujących pojazdami samochodowymi, motocyklami i częściami (o 5,1 proc. wobec wzrostu o 9,8 proc. przed rokiem).
Część analityków spodziewa się, że amerykański bank centralny nie zdecyduje się nawet przed końcem roku na wznow...
– Dostosowanie stóp procentowych nie oznacza początku cyklu obniżek - powiedział prezes NBP Adam Glapiński podcz...
Wszyscy w Stanach Zjednoczonych, konsumenci i przedsiębiorstwa chcieli w marcu zdążyć przed wejściem w życie now...
Popyt wzrósł o 3,6 proc. od lutego, wobec mediany szacunków 1,3 proc. w badaniu Bloomberga. Bez dużych zamówień...
Rada Polityki Pieniężnej obniży 7 maja stopy procentowe o 50 punktów bazowych – niemal jednogłośnie uważa blisko...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas