Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.06.2020 17:29 Publikacja: 19.06.2020 17:19
Foto: Bloomberg
Pion konkurencji z Brukseli uzasadnił to postępowanie, które potrwa 4 miesiące do ogłoszenia decyzji 22 października zagrożeniem przez fuzję obu grup samochodowych konkurencji w segmencie małych pojazdów dostawczych, zwłaszcza w 14 krajach Unii oraz w W. Brytanii. Wymienił następujące kraje: Belgia, Chorwacja, Czechy, Francja, Grecja, Hiszpania, Litwa, Luksemburg, Polska, Portugalia, Słowacja, Słowenia Węgry, Włochy oraz W. Brytania.
„Fiat Chrysler i Peugeot z ich dużym portfelem marek i modeli mają silną pozycję w segmencie małych furgonetek w wielu krajach europejskich. W wielu krajach albo PSA albo FCA jest już liderem na rynku małych furgonetek, a ich fuzja usunie jednego z głównych konkurentów. Starannie zbadamy, czy planowana operacja wpłynie ujemnie na konkurencję na tych rynkach i zapewnimy utrzymanie zdrowych warunków konkurencji dla osób fizycznych i przedsiębiorstw będących użytkownikami małych furgonetek w swej działalności” — oświadczyła w komunikacie wiceprzewodnicząca Komisji ds. konkurencji, Margrethe Vestager.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Inicjatywa SprawdzaMY, która prowadzi wspólnie z rządem wielką społeczną akcję deregulacji polskich przepisów, o...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Europa korzysta z cudzych katastrof ekologicznych – wynika z raportu brytyjskiej organizacji Earthsight. Sprowad...
Zawieszone spotkanie Trumpa z Putinem, sejmowy zakaz hodowli zwierząt na futra oraz nowa umowa USA–Australia o m...
Uczestnicy debaty zgodnie wskazywali, że etyczne działanie nie wyklucza się z zyskiem, ale ostrzegali przed nadm...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Kształtowi nowego Programu Ramowego Unii Europejskiej oraz temu, w jaki sposób Polska może najefektywniej wykorz...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas