Gwiazdą salonu był A350, dzięki czemu Airbus mógł zaksięgować zamówienia za 53,2 mld dolarów, a Boeing za 44,8 mld.
Rano największa tania linia, irlandzka Ryanair sfinalizowała wcześniejsze zamówienie na 175 samolotów B737-800 o wartości 15,6 mld dolarów. Na uroczyste podpisanie kontraktu przybył prezes Michael O'Leary, który zapowiedział przygotowanie jeszcze w tym roku zamówienia na 200 albo więcej maszyn następnej generacji B737 MAX.
- Sukces Ryanaira powstał dzięki 737. Ryanair jest dumny, że kupuje boeingi — powiedział. Szef pionu samolotów cywilnych Boeinga, Ray Conner nie ukrywał oczywistego zadowolenia i liczy na dalsze wieloletnie partnerstwo z tym klientem.
Firma leasingowa CIT kupiła u Amerykanów 30 B737 MAX o wartości 3 mld dolarów.
W związku z dużym popytem na ten model Boeing ogłosił o przyspieszeniu harmonogramu dostaw. Pierwszy egzemplarz konkurenta A320neo w segmencie maszyn zabierających 220 pasażerów zostanie dostarczony w III kwartale 2017, o sześć miesięcy wcześniej, ale niemal wdwa lata poźnikej po A320neo.