Aktualizacja: 24.03.2015 16:07 Publikacja: 24.03.2015 16:03
Foto: Bloomberg
Zakład będzie produkować popularne kompaktowe sedany Corolli, a zacząłby działalność w 2019 r. Nowa montownia kosztowałaby ponad miliard dolarów, jeśli porównywać koszty poniesione przez rywali, ostatnio przez Volkswagena.
Zielone światło dla tego zakładu oznaczałoby koniec 3-letniego zamrożenia inwestycji ogłoszonego przez prezesa Akio Toyodę, który uznał, że agresywna ekspansja sprzed 10 lat przyczyniła się do problemów z jakością i kryzysu z akcjami naprawczymi w 2009 r. W ubiegłym roku prezes polecił wstrzymać poszukiwania lokalizacji w Meksyku i zmienić założenia projektu, a od kadry kierowniczej zażądał wyciśnięcia większej produkcji z istniejących zakładów.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas