Salon samochodowy we Frankfurcie

Europa stała się dla branży najbardziej przewidywalna.

Aktualizacja: 15.09.2015 00:38 Publikacja: 14.09.2015 22:00

Hybrydowy Mitsubishi Outlander ma spalać 1,1 litra na 100 km

Foto: materiały prasowe

Dlatego właśnie lokalne (choć ważne, bo odbywające się w Niemczech), frankfurckie targi samochodowe nagle nabrały globalnego wymiaru. Kolejne koncerny zapewniają, że to z Europy przyjdzie wzrost. A wraz z nim i zyski.

W Chinach jest spowolnienie, rynek amerykański to wielka niewiadoma. O Europie wiadomo chociaż, że sprzedaż będzie rosła. Coraz więcej modeli aut jest „krojonych" pod europejski gust i widać to nie tylko po wysypie SUV-ów, które pokochali Europejczycy, ale przede wszystkim po spadających wskaźnikach emisji CO2. Auta z napędem hybrydowym będą teraz przebojem na Starym Kontynencie i nikomu nie przeszkadza, że kosztują więcej niż z napędem tradycyjnym.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Francja nadal popularna wśród cudzoziemców
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes
Rosyjska stal nie sprzedaje się w Chinach. Zakupy niższe o połowę
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Firmy przedkładają zyski nad klimat
Biznes
Samochody spalinowe już zaczynają drożeć przez nowe limity emisji spalin
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes
Nowatorskie firmy znad Wisły rozpychają się za granicą
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego