Aktualizacja: 06.10.2015 22:45 Publikacja: 06.10.2015 22:29
Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainteresowanie i go po prostu zaniedbują – mówili prelegenci
Foto: Rzeczpospolita/Borys Skrzyński
Potrzeby i oczekiwania konsumentów zmieniają się dzisiaj w błyskawicznym tempie. Ma na to wpływ wiele nowych, cyfrowych kanałów komunikacji z nimi, ale zjawisko przebiega na znacznie szerszą skalę.
Równolegle zmieniają się bowiem oczekiwania firm, ale także wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć w bieżącej działalności.
Elon Musk stracił pierwsze miejsce na liście najbogatszych ludzi świata. Na szczyt zestawienia wskoczył założyci...
Rosyjskie drony naruszyły polską przestrzeń powietrzną, rząd ogłosił strategię rozwoju kraju do 2035 roku, a Smy...
Handel detaliczny znalazł się w przełomowym momencie transformacji cyfrowej. Rozwiązania ICT – od 5G i światłowo...
Oligarcha Roman Abramowicz przegrał w środę kolejny spór sądowy z Unią Europejską w sprawie sankcji. Także były...
Polska otrzyma ponad 43 mld euro na bezpieczeństwo, eksperci wskazują recepty na kryzys demograficzny, a Francja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas