Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.10.2015 22:45 Publikacja: 06.10.2015 22:29
Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainteresowanie i go po prostu zaniedbują – mówili prelegenci
Foto: Rzeczpospolita/Borys Skrzyński
Potrzeby i oczekiwania konsumentów zmieniają się dzisiaj w błyskawicznym tempie. Ma na to wpływ wiele nowych, cyfrowych kanałów komunikacji z nimi, ale zjawisko przebiega na znacznie szerszą skalę.
Równolegle zmieniają się bowiem oczekiwania firm, ale także wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć w bieżącej działalności.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas