Reklama

Nie wystarczy zlecić badania opinii

Firmy są coraz bardziej świadome, iż oczekiwania ich klientów się zmieniają. Nie do końca wypracowały jeszcze mechanizmy, jak sobie z tym poradzić.

Aktualizacja: 06.10.2015 22:45 Publikacja: 06.10.2015 22:29

Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainte

Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainteresowanie i go po prostu zaniedbują – mówili prelegenci

Foto: Rzeczpospolita/Borys Skrzyński

Potrzeby i oczekiwania konsumentów zmieniają się dzisiaj w błyskawicznym tempie. Ma na to wpływ wiele nowych, cyfrowych kanałów komunikacji z nimi, ale zjawisko przebiega na znacznie szerszą skalę.

Równolegle zmieniają się bowiem oczekiwania firm, ale także wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć w bieżącej działalności.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
„Król kabanosów” musi zapłacić 20 mln zł. Sąd podniósł wartość listu żelaznego
Biznes
Kompetencje, których nie da się uczyć jak dawniej
Biznes
Polskie średnie i duże firmy gotowe na globalną ekspansję
Biznes
Ożywienie zatrudnienia w 2026, LOT traci szansę na rozwój, podatki duszą spółki
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Polskie bombki podbijają świat, Netflix przejmuje WBD i spór o przyszłość NATO
Materiał Promocyjny
Nadciąga wielka zmiana dla branży tekstylnej. Dla rynku to też szansa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama