Nie wystarczy zlecić badania opinii

Firmy są coraz bardziej świadome, iż oczekiwania ich klientów się zmieniają. Nie do końca wypracowały jeszcze mechanizmy, jak sobie z tym poradzić.

Aktualizacja: 06.10.2015 22:45 Publikacja: 06.10.2015 22:29

Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainte

Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainteresowanie i go po prostu zaniedbują – mówili prelegenci

Foto: Rzeczpospolita/Borys Skrzyński

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Przemysł spożywczy
Piwo weszło w trzeci sezon kryzysu
Materiał Promocyjny
Nowy Mercedes-AMG SL powraca do swoich korzeni
Polityka
„Macron i Scholz, swoją polityką, raczej pomagają, a nie przeszkadzają Putinowi”
Handel
Drożyzna zmienia nas w piratów. Podróbki są na wyciągnięcie ręki
Nieruchomości mieszkaniowe
Mieszkaniowe tarcze i promocje na kurczącym się rynku
Materiał Promocyjny
Kawa – czyli Włochy. Jak cieszyć się włoską kawą we własnym domu?
Dane gospodarcze
Ceny dalej galopują. Rosną mocniej niż inflacja podawana przez GUS
Banki
Luksemburg zamroził 4,3 mld euro rosyjskich aktywów