Reklama

Wspierają nas technologie, w tym AI

Nasz marketplace to miejsce, w którym wszyscy – niezależnie od rozmiaru działalności – mają dostęp do tych samych konsumentów. O tym, co ich finalnie zainteresuje, decyduje atrakcyjność i dopasowanie oferty, a nie wielkość firmy – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, country leader Amazon.pl.

Publikacja: 06.12.2024 05:21

Wspierają nas technologie, w tym AI

Foto: antoniloskot.com

Kiedyś grudzień, a od kilku lat praktycznie cały ostatni kwartał to w handlu zarówno stacjonarnym, jak i online najgorętszy okres roku. Jakie w tym roku są nastroje konsumentów, jak z perspektywy Amazona wyglądają nasze zachowania zakupowe?

Rzeczywiście, powiedziałabym, że falę wzrostową odczuwamy już od kilku tygodni. Tym, czego nie można jednak zlekceważyć, jest fakt, że konsumenci podejmują dziś bardziej przemyślane decyzje o swoich wydatkach, analizują i porównują – oferty sprzedawców muszą na to odpowiadać. Z drugiej strony konsumenci uwielbiają sezonowe promocje i festiwale zakupowe – a Polacy szczególnie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników tegorocznego Black Friday Week na Amazon.pl, które przewyższyły nasze prognozy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Ciepło, taniej i bez tłoku. Wakacje poza sezonem bardziej popularne
Biznes
Weto prezydenta, miliardy z banków do budżetu i odbicie konsumpcji
Biznes
Minister cyfryzacji: Prezydent Polski wyłącza Ukrainie satelitarny internet
Biznes
Nierealne żądania Kremla, podatkowa batalia i kłopoty niemieckiej gospodarki
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Fundusz z grupy BGK inwestuje w spółkę produkującą satelity
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama