Reklama do profesjonalistów – co wolno, kiedy nie ma przepisów

Ubiegłoroczna nowelizacja wprowadziła regulacje w zakresie reklamy wyrobów medycznych skierowanej do profesjonalistów, jednak są one bardzo ogólne, przez co wiele pytań pozostaje nadal bez odpowiedzi.

Publikacja: 21.05.2024 04:30

Reklama do profesjonalistów – co wolno, kiedy nie ma przepisów

Foto: Adobe Stock

Poprzedni artykuł dotyczący reklamy wyrobów medycznych („BF” z lutego br.) koncentrował się na nowych zasadach (wprowadzonych nowelizacją z 2023 r.) prowadzenia reklamy wyrobów medycznych kierowanej do publicznej wiadomości. Nowelizacja wprowadziła również nowe regulacje w zakresie reklamy skierowanej do profesjonalistów, jednak są one bardzo ogólne i okrojone. W niniejszym artykule staramy się przedstawić, w jaki sposób prowadzić taką reklamę, żeby robić to w sposób prawidłowy i bezpieczny. Jednak z uwagi na to, że nie ma konkretnych przepisów prawa, na których możemy bazować, nie udaje się nam uciec od wielu pytań.

Pozostało 93% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Nieruchomości
Co można wybudować bez pozwolenia na własnej posesji? Garaż? A może oczko wodne?
Zawody prawnicze
Prokuratorzy zaniepokojeni poleceniem prokuratora krajowego ws. Andrija K.
Zawody prawnicze
Nieoczekiwana zmiana miejsc na podium rankingu kancelarii prawniczych
Prawo dla Ciebie
Trybunał: ustawa przyjęta bez Kamińskiego i Wąsika jest niezgodna z konstytucją
Akcje Specjalne
Firmy chcą działać w sposób zrównoważony
Sądy i trybunały
Andrzej Duda powołał Mikołaja Pawlaka na sędziego
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży