Reklama do profesjonalistów – co wolno, kiedy nie ma przepisów

Ubiegłoroczna nowelizacja wprowadziła regulacje w zakresie reklamy wyrobów medycznych skierowanej do profesjonalistów, jednak są one bardzo ogólne, przez co wiele pytań pozostaje nadal bez odpowiedzi.

Publikacja: 21.05.2024 04:30

Reklama do profesjonalistów – co wolno, kiedy nie ma przepisów

Foto: Adobe Stock

Poprzedni artykuł dotyczący reklamy wyrobów medycznych („BF” z lutego br.) koncentrował się na nowych zasadach (wprowadzonych nowelizacją z 2023 r.) prowadzenia reklamy wyrobów medycznych kierowanej do publicznej wiadomości. Nowelizacja wprowadziła również nowe regulacje w zakresie reklamy skierowanej do profesjonalistów, jednak są one bardzo ogólne i okrojone. W niniejszym artykule staramy się przedstawić, w jaki sposób prowadzić taką reklamę, żeby robić to w sposób prawidłowy i bezpieczny. Jednak z uwagi na to, że nie ma konkretnych przepisów prawa, na których możemy bazować, nie udaje się nam uciec od wielu pytań.

Pozostało 93% artykułu

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Konsumenci
Rzecznik generalny TSUE o restrukturyzacji Getin Banku: ocenić musi polski sąd
Praca, Emerytury i renty
Rząd ma problem z emeryturami. Trybunał wymusił kosztowne zmiany
Prawo dla Ciebie
Miliony z Funduszu bez konkursów. Eksperci są pewni: Ziobro złamał konstytucję
Podatki
Skarbówka będzie łapać już tylko prawdziwych oszustów
Materiał Promocyjny
Jaki jest proces tworzenia banku cyfrowego i jakie czynniki są kluczowe dla jego sukcesu?
Sądy i trybunały
SN dopuszcza piętrowe wyłączenia sędziów
Płace
Ostatnia taka podwyżka pensji. W przyszłym roku czeka nas rewolucja