Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.01.2024 06:28 Publikacja: 10.01.2024 03:00
Gitarzysta Julian Lage (L) i basista Jorge Roeder (P) podczas wystepu w drugim dniu Festiwalu Jazz Jamboree 2023 w warszawskim klubie Stodoła
Foto: PAP/Rafał Guz
26 proc. Polaków nigdy nie chodzi na koncerty, a 40 proc. uczestniczy w nich raz na rok lub rzadziej. Z kolei w przypadku różnego typu wydarzeń sportowych są one zupełnie obcą formą rozrywki dla 40 proc., a 30 proc. chodzi na nie raz na rok lub rzadziej – wynika z badania Natural Innovations Lab dla Viceversa.app na próbie 3400 osób. „Rzeczpospolita” poznała je jako pierwsza.
Mimo to branża spodziewa się zmian. – W najbliższym czasie prognozuję znaczący wzrost zainteresowania koncertami muzycznymi i imprezami sportowymi wśród Polaków – mówi Marcin Woźniak, starszy partner i członek rady nadzorczej Phinance, operatora Viceversa.app. To miejski przewodnik po wydarzeniach kulturalnych i sportowych, oferujący zniżki do najbardziej popularnych lokali w mieście. Działa już w Krakowie, a od niedawna w Warszawie i na Śląsku.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas