Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 22:44 Publikacja: 28.09.2022 21:45
Foto: Adobe Stock
31 proc. osób przebadanych przez Krajowy Instytut Mediów w pierwszym półroczu 2022 r. zadeklarowało, że ogląda filmy w kinie. To odsetek zbliżony do wyniku uzyskanego w badaniu z kwietnia br. przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z prof. dr hab. Magdaleną Sobocińską z Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zgodnie z nim w ciągu ostatnich trzech miesięcy przed badaniem w kinie było 29 proc. ankietowanych. Badacze stawiają przy tym groźną dla kin tezę.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas