"Rzeczpospolita" jest patronem medialnym XIX Międzynarodowego Kongresu MBA
Kongres był niezwykle udanym i inspirującym wydarzeniem, składającym się z różnorodnych sesji i paneli dyskusyjnych.
Pierwszy dzień Kongresu rozpoczął się oficjalnym otwarciem, które poprowadzili JM Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, dr hab. Stanisław Mazur, prof. UEK oraz Dyrektor Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK dr Jakub Kwaśny. Ich wystąpienia stanowiły doskonałe wprowadzenie do kolejnych fascynujących dyskusji.
W pierwszej kolejności wystąpienie inauguracyjne wygłosiła Anna Pawlak Kuliga – Global CFO IKEA Retail. Następnie w ramach panelu "Unpacking Degrowth for Business" eksperci: dr Michał Możdżeń – Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie , Jef Teugels, MBA – Założyciel Reins Group i Adam Zych – Założyciel Fundacji Projekt PL razem z moderatorką dr Agnieszką Żur - Dyrektorką programu Executive MBA Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK podzielili się swoimi wizjami na temat koncepcji degrowth w biznesie. Kolejno Hal Halladay – CEO Breakthrough Leadership i znany mówca TEDx, omówił siłę podejścia i sposobu myślenia w kształtowaniu przyszłości biznesu w swojej prelekcji "Flip the Script: The Power of Mindset to Change the Future of Business".
Drugi panel "Degrowth Management" w którym brali udział: Moderatorka dr Monika Sady – Dyrektorka Programu International MBA KSB UEK, dr hab. Paweł Poszytek – Dyrektor Generalny Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, Jacek Drabik – Country Manager Poland, Chairman of the Board w Motorola Solutions Systems Polska i Piotr Prokopowicz – psycholog i socjolog organizacyjny, oscylował wokół tematu zarządzania w kontekście degrowth. Podczas dyskusji poruszono dodatkowo tematykę sztucznej inteligencji i jej rozwoju. Ostatni panel "Degrowth Marketing" skupił się na wyzwaniach, jakie stawia przed nami postwzrost w dziedzinie marketingu. Moderatorka dr hab. Katarzyna Sanak-Kosmowska – Dyrektorka Programu MBA KSB+Master UEK, Karolina Harazim – Internal Communications Specialist w Hitachi Energy, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska - Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii w Uniwersytecie Łódzkim, oraz Magdalena Petryniak – Doradca ds. Komunikacji Strategicznej, Mówczyni Publiczna i Kreatorka Zmian, zaprezentowały nam niesamowite perspektywy i strategie marketingowe.