Reklama

Do niedawna tylko irytowały. Teraz cyfrowi asystenci pomagają firmom oszczędzać

Zaczynamy się przekonywać do wirtualnych asystentów, z którymi coraz częściej spotykamy się online, np. prowadząc za pomocą tekstu konwersację z e-sklepem o zwrocie towaru, czy telefonicznie, rozmawiając z biurem obsługi klienta banku.

Publikacja: 18.08.2022 03:00

Do niedawna tylko irytowały. Teraz cyfrowi asystenci pomagają firmom oszczędzać

Foto: Adobe Stock

Cyfrowi asystenci, z którymi możemy rozmawiać m.in. na infoliniach firm, są coraz inteligentniejsi i bardziej skuteczni. Z najnowszych badań wynika, że coraz mniej nas drażnią, co jeszcze niedawno było dość powszechnym zjawiskiem – już nawet 40 proc. czatbotów jest docenianych przez klientów, a ponad 70 proc. badanych pozytywnie ocenia ich efektywność.

Początek drogi

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Putin zamyka Rosjan w Rosji. Wracają czasy komunistycznej izolacji
Biznes
Największy kawałek Czerwonej Planety sprzedany. Tajemniczy nabywca
Biznes
Traktat Niemcy–Wielka Brytania, ofensywa drogowa, rosyjskie banki na krawędzi
Biznes
Jacek Oko: ważne było rozmawiać i utrzymać kierunek regulacji
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Reklama
Reklama