Reklama

Sponsorowanie gwiazd sportu to dobry biznes

Choć państwowe spółki PZU, Lotos i PKN Orlen sponsorują sportowców na różnych etapach kariery, to zgodnie mówią o zadowoleniu z zawartych kontraktów. – To dobre inwestycje – oceniają eksperci marketingu sportowego.

Publikacja: 29.05.2022 22:35

Iga Świątek podczas inauguracji programu "Dobra Drużyna PZU", na obiektach "Centrum Sportu Raszyn" w

Iga Świątek podczas inauguracji programu "Dobra Drużyna PZU", na obiektach "Centrum Sportu Raszyn" w czerwcu 2021 r.

Foto: PAP / Leszek Szymański

Wielkie polskie firmy państwowe od lat angażują się we wspieranie naszych sportowców. Czy im się to się opłaca? Jakie korzyści czerpią? Pod lupę wzięliśmy trzy umowy: ze sportowcem na światowym topie, z takim, który się nań dopiero wspina, i z takim, którego kariera mocno wyhamowała.

Iga Świątek i PZU

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rekord pasażerów na polskich lotniskach, Patrioty z Holandii i zadyszka Bitcoina
Biznes
Na wyniki KGHM-u duży wpływ wywiera silny złoty
Materiał Promocyjny
CPK – projekt, który zmienia region
Biznes
Spotkanie koalicji chętnych, Chiny zwiększają import rosyjskiej ropy
Biznes
Cyfrowy Polsat usunął Solorzów z listy akcjonariuszy. Starcie prawników
Reklama
Reklama