Reklama

Sponsorowanie gwiazd sportu to dobry biznes

Choć państwowe spółki PZU, Lotos i PKN Orlen sponsorują sportowców na różnych etapach kariery, to zgodnie mówią o zadowoleniu z zawartych kontraktów. – To dobre inwestycje – oceniają eksperci marketingu sportowego.

Publikacja: 29.05.2022 22:35

Iga Świątek podczas inauguracji programu "Dobra Drużyna PZU", na obiektach "Centrum Sportu Raszyn" w

Iga Świątek podczas inauguracji programu "Dobra Drużyna PZU", na obiektach "Centrum Sportu Raszyn" w czerwcu 2021 r.

Foto: PAP / Leszek Szymański

Wielkie polskie firmy państwowe od lat angażują się we wspieranie naszych sportowców. Czy im się to się opłaca? Jakie korzyści czerpią? Pod lupę wzięliśmy trzy umowy: ze sportowcem na światowym topie, z takim, który się nań dopiero wspina, i z takim, którego kariera mocno wyhamowała.

Iga Świątek i PZU

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Biznes
Cyberbezpieczeństwo – regulacje niezbędne, ale w granicach rozsądku
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Biznes
Startuje e-Board of Directors!
Reklama
Reklama