Reklama

Zwycięzca polskiej edycji UberPitch – sturtup HiProMine - w europejskiej czołówce

Zwycięzca polskiej edycji UberPitch – sturtup HiProMine, który prowadzi badania nad rozwojem innowacyjnych rozwiązań w przemysłowej hodowli owadów – znalazł się w zwycięskiej czwórce europejskich młodych, innowacyjnych firm.

Aktualizacja: 09.06.2016 13:07 Publikacja: 09.06.2016 11:40

Zwycięzca polskiej edycji UberPitch – sturtup HiProMine.

Zwycięzca polskiej edycji UberPitch – sturtup HiProMine.

Foto: materiały prasowe

Członkowie HiProMine spotkali się w Berlinie ze współtwórcą Ubera – Travisem Kalanickiem. Obok Polaków do Berlina pojechały startupy z Francji, Holandii i Wlk. Brytanii.

Ogólnoeuropejski program UberPitch to inicjatywa Ubera, kontrowersyjnej aplikacji do zamawiania przejazdów, konkurencyjnych dla taksówek. Gromadzi przedsiębiorców, a najlepszym daje okazję rozwijać swoje pomysły pod okiem doświadczonych biznesmenów, z którymi mogą się spotkać dzięki kliknięciu w jeden przycisk w aplikacji. W ramach akcji startupy mogły zamówić przejazd autem Ubera, w którym pasażerami byli mentorzy, aniołowie biznesu i przedstawiciele funduszy VC (m.in. Tomasz Czudowski z Google, Bartek Gola ze Speedup Group, czy Piotr Pietrzak ze StartVenture@Poland). Przedsiębiorcy w trakcie przejazdu musieli przedstawić swój projekt. Te najbardziej ciekawe okazały się właśnie z Polski, Francji, Holandii i Wlk. Brytanii. Program odbył się na początku czerwca w 37 miastach w 21 krajach Europy i przyciągnął 4 tys. startupów. W polskiej edycji udział wzięło 200 projektów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama