Reklama

InPost podnosi ceny. Inflacja, „schładzanie” e-commerce i wojna

To nie są najlepsze czasy dla e-handlu. Sytuacja gospodarcza i nastroje konsumenckie mocno siadły, a przychody niektórych platform internetowych w czasie pierwszych tygodni po inwazji Rosji na Ukrainę gwałtownie spadły o połowę. Odbija się to również na usługach KEP (kurier, ekspres, paczka) - InPost, wiodący operator w tej branży nie ma wątpliwości, że dynamika rozwoju tego rynku zmniejszy się, choć wciąż będą wzrosty.

Publikacja: 31.03.2022 12:54

Paczkomat InPost w centrum Warszawy

Paczkomat InPost w centrum Warszawy

Foto: Bloomberg

O zmianie cennika zdecydowała sytuacja makroekonomiczna.

Spółka zdecydowała się jednak podnieść ceny swoich usług kurierskich i paczkomatowych – od 1 kwietnia rosną one o prawie 8 proc. – Mam nadzieję, że będzie to jednak ostatnia podwyżka w tym roku – deklaruje Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama