Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 06.12.2017 09:07 Publikacja: 06.12.2017 09:07
Foto: Bloomberg
Program Marketplace Technology opracowany we współpracy z IBM będzie instalowany automatycznie w ok. 1,9 mln pojazdów roku modelowego 2017 i w następnych, do końca 2018 r powinno go mieć ok. 4 mln samochodów Chevroleta, Buicka, GMC i Cadillaca sprzedanych w Stanach.
Koncern będzie pobierać pewną prowizję, nie podał jaką, od transakcji dokonanych za pośrednictwem Marketplace — powiedział dziennikarzom wiceprezes GM ds. usług internetowych Santiago Chamorro. Klienci nie będą obciążani za usługę czy przesłane dane do i z samochodu podczas dokonywania transakcji. — Ta platforma będzie finansowana przez handel — powiedział. GM będzie dostawać pieniądze za umieszczanie aplikacji sklepów na monitorach, będzie pewien stopień dzielenia się przychodami na podstawie każdej transakcji. Za wcześnie jeszcze na szacowanie, ile GM może uzyskać z tego systemu — powiedział.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas