Jak podała notowana na londyńskiej giełdzie spółka w trzecim kwartale ub.r. (z racji przesuniętego roku finansowego kończącym się 31 grudnia) przychody wzrosły w porównaniu z tym okresem rok wcześniej 12 proc. do 380 mln funtów. Sklepy działające od co najmniej roku poprawiły wyniki o 10 proc., a obroty wzrosły we wszystkich regionach, na których działa firma na czele z Europą i Azją. - Na poziomie zysku spodziewamy się wyniku w górnych granicach oczekiwań rynkowych - mówi Angela Ahredts, prezes Burberry.
Marka znana z charakterystycznej kratki dwie trzecie przychodów generuje ze sprzedaży detalicznej, która wzrosła o 16 proc., w segmencie hurtowym wzrost wyniósł 5 proc.
Na dobre wyniki wpływ miała dobra sprzedaż akcesoriów , zwłaszcza damskich toreb.
W ciągu ostatniego kwartału Burberry otworzyło pięć nowych sklepów i ma już ich 127. Kolejnych 255 działa na zasadzie licencji a 96 franczyzy. Firma prowadzi jeszcze 47 outletów i działa w 25 krajach.