Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.08.2015 14:50 Publikacja: 04.08.2015 14:50
Foto: Bloomberg
Diamond Walk znajduje się w samym centrum dzielnicy finansowej w Johannesburgu. Dostawcy luksusowych produktów, jak Burberry, Louis Vuitton, Prada i Jimmy Choo, widzą w niej ogromny potencjał, który ich zdaniem może przebić sukces azjatyckich rynków odzieżowych.
- Widzę te marki reklamowane w magazynach i wiem, czego chcę, więc lubię mieć możliwość wejścia do sklepu i zrobienia zakupów – mówi Lunga Tshabalala, menedżer spółki wodnej w Bloemfontein, mieście oddalonym od Johannesburgu o 400 km.
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Państwa członkowskie NATO zobowiązują się do podniesienia wydatków obronnych. MZ rozważa zakaz sprzedaży alkohol...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas