Reklama

To oni nadają w branży ton

Mają swój niepowtarzalny styl. Na zdjęciach częściej występują w bluzach z kapturami niż w garniturach. To pasjonaci gier komputerowych, którzy potrafili swoje pomysły przekuć w biznesowy sukces. Stworzone przez nich firmy warte są już grube miliony, a ich produkcje rozsławiają Polskę w świecie.

Publikacja: 21.02.2017 18:57

Foto: Fotorzepa

- Adam Kiciński, prezes CD Projektu

Ukończył studia na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii spółki. Jest laureatem nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta w kategorii wizja i innowacje. Od wielu lat związany z branżą gier. W latach 1995–1999 kierował siecią sklepów firmowych CD Projekt, a od 1999 do 2004 r. zajmował w tej spółce stanowisko dyrektora handlowego. Następnie kierował pracami CD Projekt RED, czyli nowej spółki z grupy odpowiedzialnej za stworzenie kultowego „Wiedźmina". Był też czołową postacią w procesie połączenia z notowanym na giełdzie Optimusem. Po zamknięciu transakcji i przejęciu kontroli oraz odpowiedzialności za dalszy rozwój biznesu przez współwłaścicieli CD Projektu wszedł do zarządu spółki, a w 2010 r. objął jej ster. Pod jego kierownictwem firma mocno urosła, rozpychając się na zagranicznych rynkach. Jej kapitalizacja giełdowa przekracza 6 mld zł.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjski biznes do Kremla: Chcieliście wojny, to płaćcie
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama