Reklama

Jak skutecznie realizować cele sprzedażowe?

Skupianie się na bieżących sprawach kosztem strategicznej perspektywy w biznesie odciska piętno na sprzedaży. W efekcie bardzo często zarządzanie nią jest przypadkowe, przez co realizacja celów sprzedażowych staje się niemożliwa. Jak zmienić tę sytuację?

Publikacja: 21.03.2017 15:34

Jak skutecznie realizować cele sprzedażowe?

Tradycyjne podejście do sprzedaży polegające na wyznaczaniu celów nie przynosi spodziewanych rezultatów. Mimo że handlowcy odbywają spotkania, podejmują nowe aktywności, a nawet od czasu do czasu finalizują transakcje z klientami, nie osiągają oczekiwanych wyników. Źródłem problemu jest najczęściej brak przemyślanej strategii. Bez usystematyzowanego planu zespół sprzedaży jest skazany na chaotyczne działania, nieprzewidywalność ich rezultatów i narastającą frustrację. W wielu firmach taka rzeczywistość staje się standardem.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Biznes
Zygmunt Solorz i Justyna Kulka odwołani z nadzoru ZE PAK. Starcie prawników
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Biznes
Spór o sukcesję w Polsacie. Gorący październik w grupie Zygmunta Solorza
Reklama
Reklama