Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe cyfrowe wyzwania przed polskim biznesem

Poziom digitalizacji w UE rośnie, a technologiczni maruderzy stopniowo nadrabiają początkowe różnice. Ale nadal jest dużo do zrobienia.

Publikacja: 15.12.2022 21:00

Wskaźnik intensywności cyfrowej – Digital Intensity Index – mierzy postępy firm w zakresie digitalizacji w 12 różnych kategoriach, dzięki czemu dobrze oddaje ogólny poziom ucyfrowienia sektora przedsiębiorstw. Według tego indeksu tylko 12 proc. polskich firm ma szybkie tempo. Średnia unijna to 19 proc., a w będącej cyfrowym prymusem Szwecji firm z wysokim wskaźnikiem intensywności cyfrowej jest aż 38 proc.

Trzeba przyspieszyć

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Energetyka idzie pod rękę z AI
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama