Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe cyfrowe wyzwania przed polskim biznesem

Poziom digitalizacji w UE rośnie, a technologiczni maruderzy stopniowo nadrabiają początkowe różnice. Ale nadal jest dużo do zrobienia.

Publikacja: 15.12.2022 21:00

Wskaźnik intensywności cyfrowej – Digital Intensity Index – mierzy postępy firm w zakresie digitalizacji w 12 różnych kategoriach, dzięki czemu dobrze oddaje ogólny poziom ucyfrowienia sektora przedsiębiorstw. Według tego indeksu tylko 12 proc. polskich firm ma szybkie tempo. Średnia unijna to 19 proc., a w będącej cyfrowym prymusem Szwecji firm z wysokim wskaźnikiem intensywności cyfrowej jest aż 38 proc.

Trzeba przyspieszyć

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Sezonowa mobilizacja w branży
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Analizy Rzeczpospolitej
E-handel korzysta z coraz bardziej nowatorskich rozwiązań
Analizy Rzeczpospolitej
Karty płatnicze i mobilne płatności NFC – tak dziś płacą Polacy
Analizy Rzeczpospolitej
Płatności coraz mocniej bazują na technologii
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama