Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 07.11.2017 19:37 Publikacja: 07.11.2017 19:37
Foto: materiały prasowe
Woletta Rosołowska, prezes L'Oréal Polska, dyrektor generalna L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
L'Oreal, największa firma kosmetyczna na świecie, od 1992 r. buduje w Polsce swoją pozycję lidera rynku urody i czołowego producenta kosmetyków. W tym roku firma obchodzi 25-lecie działalności w naszym kraju i 20-lecie fabryki L'Oréal Warsaw Plant (dawniej Kosmepol), w którą zainwestowała już 750 mln zł. Z końcem 2016 r. zakład stał się największą fabryką L'Oréal na świecie pod względem liczby produkowanych jednostek (380 mln w 2016 r.). Ok. 92 proc. produkcji L'Oréal Warsaw Plant trafia na eksport, głównie do krajów Europy Zachodniej. W ciągu kolejnych pięciu lat firma chce zainwestować 250 mln zł w dalszą rozbudowę zakładu. Pozwoli to zwiększyć jego produkcję do ponad 400 mln sztuk.
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Firmy, które chcą korzystać z nowych technologii w HR, mają coraz większy wybór krajowych rozwiązań wpisujących...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Gospodarka to układ naczyń połączonych. Jeśli cokolwiek dzieje się w jednym obszarze, ma także znaczenie gdzie i...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas