Oni rozdają karty w kosmetykach...

Gdyby oceniać producentów kosmetyków wyłącznie pod względem wielkości przychodów ze sprzedaży, czołówka rynku składałaby się ze spółek międzynarodowych korporacji. Jednak biorąc pod uwagę popularność marek i dynamikę wzrostu, gwiazdami branży jest też grupa polskich firm, które bez kompleksów konkurują z globalnymi graczami.

Publikacja: 07.11.2017 19:37

Oni rozdają karty w kosmetykach...

Foto: materiały prasowe

Woletta Rosołowska, prezes L'Oréal Polska, dyrektor generalna L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

L'Oreal, największa firma kosmetyczna na świecie, od 1992 r. buduje w Polsce swoją pozycję lidera rynku urody i czołowego producenta kosmetyków. W tym roku firma obchodzi 25-lecie działalności w naszym kraju i 20-lecie fabryki L'Oréal Warsaw Plant (dawniej Kosmepol), w którą zainwestowała już 750 mln zł. Z końcem 2016 r. zakład stał się największą fabryką L'Oréal na świecie pod względem liczby produkowanych jednostek (380 mln w 2016 r.). Ok. 92 proc. produkcji L'Oréal Warsaw Plant trafia na eksport, głównie do krajów Europy Zachodniej. W ciągu kolejnych pięciu lat firma chce zainwestować 250 mln zł w dalszą rozbudowę zakładu. Pozwoli to zwiększyć jego produkcję do ponad 400 mln sztuk.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne