Reklama

Oni rozdają karty w kosmetykach...

Gdyby oceniać producentów kosmetyków wyłącznie pod względem wielkości przychodów ze sprzedaży, czołówka rynku składałaby się ze spółek międzynarodowych korporacji. Jednak biorąc pod uwagę popularność marek i dynamikę wzrostu, gwiazdami branży jest też grupa polskich firm, które bez kompleksów konkurują z globalnymi graczami.

Publikacja: 07.11.2017 19:37

Oni rozdają karty w kosmetykach...

Foto: materiały prasowe

Woletta Rosołowska, prezes L'Oréal Polska, dyrektor generalna L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

L'Oreal, największa firma kosmetyczna na świecie, od 1992 r. buduje w Polsce swoją pozycję lidera rynku urody i czołowego producenta kosmetyków. W tym roku firma obchodzi 25-lecie działalności w naszym kraju i 20-lecie fabryki L'Oréal Warsaw Plant (dawniej Kosmepol), w którą zainwestowała już 750 mln zł. Z końcem 2016 r. zakład stał się największą fabryką L'Oréal na świecie pod względem liczby produkowanych jednostek (380 mln w 2016 r.). Ok. 92 proc. produkcji L'Oréal Warsaw Plant trafia na eksport, głównie do krajów Europy Zachodniej. W ciągu kolejnych pięciu lat firma chce zainwestować 250 mln zł w dalszą rozbudowę zakładu. Pozwoli to zwiększyć jego produkcję do ponad 400 mln sztuk.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama