Reklama

Czas na młodych mistrzów kroju

Polski rynek jest bardzo rozdrobniony i choć liczba sklepów z odzieżą spada, wciąż pojawiają się nowi gracze. Wiele z nich stawia na dotarcie do klienta głównie drogą internetową, ale nie jest to dla nich jedyna opcja na rozwój. Co więcej, nowe marki często bez kompleksów i z sukcesami ruszają także na podbój rynków zagranicznych.

Publikacja: 17.10.2017 20:20

Czas na młodych mistrzów kroju

Foto: materiały prasowe

- Andrzej Kalita, prezes Lidia Kalita Designer Shops

W ciągu czterech lat od rozstania z Simple małżeństwo Lidia i Andrzej Kalitowie zbudowali firmę projektancką, prowadzącą sieć kilkunastu sklepów, która przy 3 mln zł przychodu kwartalnie zaczyna przynosić zyski. Ambicje właścicieli są większe. Firma LK Designer Shops ma status giełdowy (akcje notowane są na NewConnect). Obok kreatywności projektantki nie bez znaczenia jest doświadczenie biznesowe Andrzeja Kality: zakładał fabrykę Levi Strauss w Płocku, szefował fabryce telewizorów Sanyo oraz kosmetycznej firmie Miraculum.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama