Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 07.11.2017 19:07 Publikacja: 07.11.2017 19:07
Foto: 123RF
W tym roku wartość polskiego rynku kosmetycznego ma sięgnąć 16,6 mld zł, prawie o 3,4 proc. więcej niż w 2016 r. – szacuje firma badawcza Euromonitor International. Z takim tempem wzrostu (ponadtrzykrotnie większym niż średnia dla Europy Zachodniej) polski rynek urody daje mocną podstawę do rozwoju branży, w której działa ok. 400 firm.
– Mamy olbrzymi potencjał; rośniemy znacznie szybciej niż inne rynki Unii Europejskiej – mówi Joanna Popławska, prezes Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego (Kosmetyczni.pl) i wiceprezes ds. produkcji w Oriflame Global. Potwierdza to wydany z okazji 15-lecia PZPK „Raport o stanie branży kosmetycznej w Polsce". Firma Deloitte zwraca tam uwagę, że polski rynek kosmetyków urósł przez minione 15 lat nominalnie aż o 78 proc., a realnie rozwijał się w tempie 2,2 proc. rocznie. Tymczasem europejski lider, Niemcy, rósł w tym czasie tylko o 0,5 proc. rocznie, zaś rynek urody we Francji realnie wręcz się kurczył (o 0,2 proc. rocznie).
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Firmy, które chcą korzystać z nowych technologii w HR, mają coraz większy wybór krajowych rozwiązań wpisujących...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Gospodarka to układ naczyń połączonych. Jeśli cokolwiek dzieje się w jednym obszarze, ma także znaczenie gdzie i...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas