Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 07.11.2017 19:44 Publikacja: 07.11.2017 19:44
Foto: Fotorzepa/Agnieszka Murak
Szymon Tochman, dyrektor Beiersdorf Manufacturing Poznań
Nivea Polska, operacyjna spółka koncernu Beiersdorf, rywalizuje z L'Oreal Polska o pozycję lidera rynku kosmetyków, a jego spółka produkcyjna, Beiersdorf Manufacturing Poznań, jest jednym z największych zakładów branży kosmetycznej w Polsce. Poznańska fabryka działająca od 2001 r. i rozbudowana w latach 2005–2008 wytwarza głównie kremy pielęgnacyjne Nivea, produkty Nivea Men i dermokosmetyki Eucerin. W ostatnich pięciu latach Beiersdorf zainwestował prawie 135 mln zł w rozwój zakładu, który w ubiegłym roku wyprodukował 153,4 mln sztuk kosmetyków. W tym roku chce osiągnąć 190 mln sztuk. Ok. 90 proc. produkcji trafia na eksport do ponad 50 krajów świata.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas