...a oni depczą im po piętach

W rozdrobnionym przemyśle kosmetycznym w Polsce wszystko jeszcze jest możliwe - szczególnie wśród większych i średnich krajowych firm. Wiele z nich ma za sobą okres przyspieszonego wzrostu. a teraz kończy albo planuje inwestycje w rozwój i unowocześnienie produkcji, tak by móc rozpocząć nowy, tym razem globalny etap ekspansji.

Publikacja: 07.11.2017 19:44

...a oni depczą im po piętach

Foto: Fotorzepa/Agnieszka Murak

Szymon Tochman, dyrektor Beiersdorf Manufacturing Poznań

Nivea Polska, operacyjna spółka koncernu Beiersdorf, rywalizuje z L'Oreal Polska o pozycję lidera rynku kosmetyków, a jego spółka produkcyjna, Beiersdorf Manufacturing Poznań, jest jednym z największych zakładów branży kosmetycznej w Polsce. Poznańska fabryka działająca od 2001 r. i rozbudowana w latach 2005–2008 wytwarza głównie kremy pielęgnacyjne Nivea, produkty Nivea Men i dermokosmetyki Eucerin. W ostatnich pięciu latach Beiersdorf zainwestował prawie 135 mln zł w rozwój zakładu, który w ubiegłym roku wyprodukował 153,4 mln sztuk kosmetyków. W tym roku chce osiągnąć 190 mln sztuk. Ok. 90 proc. produkcji trafia na eksport do ponad 50 krajów świata.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne