Reklama

Azja i Bliski Wschód liderami wzrostu

Tegoroczne przyspieszenie wzrostu globalnego rynku urody będzie głównie zasługą wyraźniejszego ożywienia w regionie Azji i Pacyfiku, który odpowiada już za prawie jedną trzecią światowej sprzedaży kosmetyków.

Publikacja: 07.11.2017 20:28

Azja i Bliski Wschód liderami wzrostu

Foto: Adobe Stock

Ponad 411 mld euro ma w tym roku osiągnąć wartość detalicznej sprzedaży kosmetyków i produktów higieny osobistej na świecie – przewiduje firma badawcza Euromonitor International. To oznacza 2,6-proc. wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, gdy globalna sprzedaż rosła znacznie wolniej (o 1,7 proc.).

Tegoroczne przyspieszenie będzie głównie zasługą wyraźniejszego ożywienia na największym w świecie rynku kosmetyków – Azji i Pacyfiku, na czele z Chinami, gdzie szybko rośnie zamożna i aspirująca do poprawy jakości życia klasa średnia. Kraje Azji i Pacyfiku zapewniają niemal jedną trzecią globalnej sprzedaży w branży. Wartość kosmetycznych zakupów azjatyckich konsumentów ma w tym roku wzrosnąć o 3,7 proc., przekraczając 132 mld euro.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama