W kilka miesięcy Spar zastąpi Piotra i Pawła

Nowa marka to tylko część zmian. Inwestor polskiej sieci chce też rozwijać logistykę, marki własne i ofertę sklepów – zapowiada Rob Philipson odpowiedzialny za rynek polski z ramienia Spar Group Ltd., właściciela firmy Piotr i Paweł.

Publikacja: 13.06.2019 21:00

W kilka miesięcy Spar zastąpi Piotra i Pawła

Foto: materiały prasowe

Kiedy rebranding sklepów Piotr i Paweł na Spar?

Przejęcie sieci Piotr i Paweł przez Spar Group Ltd. wymaga jeszcze zgody UOKiK, co oznacza, że nasze plany dotyczące przyszłości firmy Piotr i Paweł są uzależnione od zgód odpowiednich urzędów. Czekamy również na decyzję sądu w Amsterdamie w sprawie licencji Spar, którą powinniśmy poznać w ciągu kilku tygodni. To postanowienie będzie miało wpływ na harmonogram realizacji naszych planów dotyczących rynku polskiego.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Czy warto deregulować?
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Wybory prezydenckie w KGHM
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Qui pro quo, czyli awantura o składkę
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nie należało ciąć stóp przed wyborami
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem