Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.12.2020 22:21 Publikacja: 08.12.2020 21:00
Foto: shutterstock
Dwa odcinki południowej obwodnicy Warszawy i fragmenty ekspresówek S5, S10 i S17 – na te nowe trasy mogą jeszcze liczyć kierowcy przed końcem roku. W sumie 49 kilometrów. Jeśli doliczyć 90 km już włączonych do ruchu od stycznia, to obecny rok powinien się zamknąć sumą niespełna 140 km.
To jeden z najsłabszych wyników dekady: pod względem długości nowych szybkich dróg gorsze okazują się tylko lata 2015–2016. W ub. roku oddano do ruchu 460 km. W 2021 r. ma być jednak lepiej, choć Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) na razie nie ujawnia liczb. Z kontraktów wynika, że przybędzie ponad 400 km.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas