Reklama

Dworczyk: Akurat nadszedł moment, żeby opodatkować media

- Mam nadzieję, że ten podatek zostanie przyjęty - powiedział szef KPRM Michał Dworczyk, popierając na antenie radiowej Jedynki wprowadzenie opłaty od reklam, przeciwko której protestuje znaczna część mediów w Polsce.

Aktualizacja: 11.02.2021 08:40 Publikacja: 11.02.2021 07:42

Dworczyk: Akurat nadszedł moment, żeby opodatkować media

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

zew

Uzasadniając plan "długofalowymi konsekwencjami pojawienia się i rozprzestrzeniania się wirusa SARS CoV-2 oraz jego wpływem na zdrowie" rząd PiS, Porozumienia i Solidarnej Polski planuje wprowadzenie opłaty z tytuły reklamy internetowej i konwencjonalnej. Środki z nowej daniny miałyby zasilić Narodowy Fundusz Zdrowia, Narodowy Fundusz Ochrony Zabytków oraz nową instytucję, Fundusz Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów.

Czytaj także:
Posłowie o podatku od reklam: Uderzenie w niezależne media

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Polityka
Sondaż: Szymon Hołownia stracił zaufanie Polaków
Polityka
„Partia dziadersów” – Konfederacja w powyborczym raporcie punktuje PO
Polityka
Nie ma trzeciej drogi dla Hołowni. Albo z Tuskiem, albo osobno
Polityka
Premier Tusk jest wymienialny. Następca jest tylko jeden. Ale czy nie za późno?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Polityka
Rekonstrukcja rządu. Włodzimierz Czarzasty przeprasza za podanie daty 22 lipca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama