Reklama
Rozwiń

Mariusz Korpalski: jak banki pogrążają ludzi

Przed sądami zapadają kolejne wyroki pokazujące, że instytucje, które powinny działać w najlepiej pojętym interesie klienta, potrafią nadużywać jego zaufania.

Aktualizacja: 04.07.2019 13:28 Publikacja: 04.07.2019 07:31

Mariusz Korpalski: jak banki pogrążają ludzi

Foto: 123RF

Sąd Okręgowy w Warszawie w sprawie z powództwa klientów Noble Bank SA (marka handlowa Metrobank), obecnie Getin Noble Bank SA, obejmującej rozliczenie kredytów indeksowanych zaciągniętych na inwestycje finansowe Skandia i Noble Funds, uznał umowy kredytowe za nieważne i zasądził zwrot ponad 285 tys. zł z odsetkami za opóźnienie (wyrok z 24 czerwca 2019 r., sygn. XXV C 266/15).

Czytaj też:

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Prawne
Łukasz Cora: Ruch Obrony Granic ośmiesza państwo i obniża jego autorytet
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Opinie Prawne
Paulina Szewioła: Zmarnowana szansa na jawność wynagrodzeń
Opinie Prawne
Ewa Szadkowska: Rejterada ekipy Bodnara
Opinie Prawne
Piątkowski, Trębicki: Znachorzy próbują „leczyć” szpitale z długów
Opinie Prawne
Andrzej Ladziński: Diabeł w ornacie, czyli przebierańcy w urzędach