Reklama

Mariusz Korpalski: jak banki pogrążają ludzi

Przed sądami zapadają kolejne wyroki pokazujące, że instytucje, które powinny działać w najlepiej pojętym interesie klienta, potrafią nadużywać jego zaufania.

Aktualizacja: 04.07.2019 13:28 Publikacja: 04.07.2019 07:31

Mariusz Korpalski: jak banki pogrążają ludzi

Foto: 123RF

Sąd Okręgowy w Warszawie w sprawie z powództwa klientów Noble Bank SA (marka handlowa Metrobank), obecnie Getin Noble Bank SA, obejmującej rozliczenie kredytów indeksowanych zaciągniętych na inwestycje finansowe Skandia i Noble Funds, uznał umowy kredytowe za nieważne i zasądził zwrot ponad 285 tys. zł z odsetkami za opóźnienie (wyrok z 24 czerwca 2019 r., sygn. XXV C 266/15).

Czytaj też:

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Prawne
Grzegorz Rychwalski: Niebezpieczne majstrowanie przy kodeksie postępowania cywilnego
Opinie Prawne
Piotr Mgłosiek: Nielegalne prawybory do KRS to pułapka na sędziów
Opinie Prawne
Michał Romanowski, Julia Juźko: Państwo nie może zarabiać na własnym bezprawiu
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Naród nie ma żadnej władzy
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Problem neosędziów łatwiej rozwiązać „ustawką” niż ustawą
Reklama
Reklama