Czy Spotify ma siłę, by wylansować polskiego artystę w globalnej skali, co nie udało się do tej pory żadnemu tradycyjnemu koncernowi?
Od momentu uruchomienia programu Radar w marcu 2O20 roku, platforma Spotify udzieliła wsparcia ponad trzystu artystom z całego świata. Doskonałym przykładem jest między innymi Kid LAROI australijski piosenkarz i autor tekstów, którego grono słuchaczy urosło od października ur. kiedy pojawił się w programie Radar Us z 13 tysięcy do prawie 1,5 miliona. Z kolei, miesięczna liczba słuchaczy panamskiego artysty Boza wzrosła o 929%, a jego singiel "Hecha Pa' Mi" został odtworzony 185 milionów razy na całym świecie. Co więcej, prawie 2 miliony użytkowników za pośrednictwem lokalnych playlist Radar odkryło belgijską artystkę Lous and the Yakuza, a Zoe Wees z Niemiec jest słuchana obecnie przez ponad 5 milionów słuchaczy każdego miesiąca.