Reklama
Rozwiń

Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Przejęcie na rynku mediów kobiecych. Wydawnictwo Burda Media Polska kupi swego rywala, spółkę Edipresse Polska, jednego z największych wydawców tytułów dla kobiet.

Aktualizacja: 06.05.2021 12:05 Publikacja: 06.05.2021 11:36

Burda Media kupuje swojego największego konkurenta w Polsce

Foto: materiały prasowe/ Burda Media

Po latach konkurencji o polski rynek mediów kobiecych Niemcy i Szwajcarzy doszli do porozumienia. Należąca do niemieckiego koncernu Burda Media Polska podpisała ze szwajcarską Edipresse Group umowę dotyczącą kupna jej polskiej spółki wydawniczej, Edipresse Polska.

W rezultacie flagowe polskie tytuły Edipresse, w tym magazyny „Viva", „Viva!Moda" i „Party", trafią do Burda Media Polska, która wydaje ok. 20 tytułów, w tym „Galę", „Glamour", „Claudię", „Elle" i „Dobre Rady". Wraz z tytułami Edipresse Burda przejmie również jej serwisy internetowe w tym Wizaz.pl, Polki.pl i uruchomiony niedawno Modago.pl.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama