Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Beata Durka: Dla pokolenia Z ważniejszy jest youtuber niż celebryta

Dla najmłodszych, pokolenia Z, najważniejszym bohaterem jest youtuber, a nie celebryta. To najbardziej cenny wynik badania „Video Love Story" - mówi Beata Durka, research manager w firmie badawczej IQS, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 20.03.2019 12:15 Publikacja: 20.03.2019 11:04

#RZECZoBIZNESIE: Beata Durka: Dla pokolenia Z ważniejszy jest youtuber niż celebryta

Foto: tv.rp.pl

IQS przeprowadziło badanie „Video Love Story".

- To badanie o wszystkich formach wideo, które oglądają Polacy w sieci i nie tylko. W tym roku zbadaliśmy 3 pokolenia. Pokolenie Z reprezentują najmłodsze osoby od 9 do 22 lat. Pokolenie Y to osoby od 23 do 37 lat, a pokolenie X reprezentują osoby w wieku 38-55 lat - mówił Durka.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Nowy sklep.rp.pl od „Rzeczpospolitej”: magazyny i poradniki z dostawą InPost
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama