Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Beata Durka: Dla pokolenia Z ważniejszy jest youtuber niż celebryta

Dla najmłodszych, pokolenia Z, najważniejszym bohaterem jest youtuber, a nie celebryta. To najbardziej cenny wynik badania „Video Love Story" - mówi Beata Durka, research manager w firmie badawczej IQS, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 20.03.2019 12:15 Publikacja: 20.03.2019 11:04

#RZECZoBIZNESIE: Beata Durka: Dla pokolenia Z ważniejszy jest youtuber niż celebryta

Foto: tv.rp.pl

IQS przeprowadziło badanie „Video Love Story".

- To badanie o wszystkich formach wideo, które oglądają Polacy w sieci i nie tylko. W tym roku zbadaliśmy 3 pokolenia. Pokolenie Z reprezentują najmłodsze osoby od 9 do 22 lat. Pokolenie Y to osoby od 23 do 37 lat, a pokolenie X reprezentują osoby w wieku 38-55 lat - mówił Durka.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama