Reklama
Rozwiń

Urosła widownia Smart TV

Już dwie trzecie Polaków mają telewizor łączący się z internetem. Aplikacje na takie urządzenia zyskują na znaczeniu.

Aktualizacja: 08.02.2021 21:47 Publikacja: 08.02.2021 21:00

Urosła widownia Smart TV

Foto: Adobe Stock

Telewizor z systemem operacyjnym podłączony do internetu (Smart TV) jest w Polsce coraz popularniejszym urządzeniem do oglądania serwisów wideo na żądanie – wynika z najnowszej fali badania Video Track przeprowadzanego przez agencję Wavemaker.

O ile w 2016 r. niespełna połowa badanych internautów deklarowała posiadanie Smart TV, a wśród nich tylko 40 proc. korzystało z aplikacji na telewizorze, to od tamtej pory medium to urosło w siłę. Najnowsze badanie mówi, że dwie trzecie polskich internautów ma telewizor z możliwością podłączania do sieci, a 60 proc. aktywnie korzysta z aplikacji dostępnych na takich telewizorach.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama