Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupa Gremi Media z coraz większym zyskiem i wzrostem EBITDA

Grupa Gremi Media S.A w trzecim kwartale 2019 roku kolejny raz zanotowała znaczący wzrost zysku EBITDA, który wyniósł 5,01 mln złotych, czyli o niemal 40 proc. więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (3,6 mln zł). Zysk netto Grupy wyniósł 3,31 mln złotych, czyli niemal dwukrotnie więcej, niż w trzecim kwartale ubiegłego roku (1,75 mln złotych).

Aktualizacja: 15.11.2019 05:41 Publikacja: 14.11.2019 19:06

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media S.A.

Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media S.A.

Foto: ROL

Imponujące wzrosty widać też w ujęciu minionych trzech kwartałów. Między styczniem i wrześniem Grupa Gremi S.A. osiągnęła ponad dwukrotny wzrost zysku netto (z 5,79 do 12,62 mln złotych) oraz ponad 60-procentowy wzrost zysku EBITDA w porównaniu do tego samego okresu w 2018 r. Zarówno w ujęciu trzech kwartałów, jak i minionego kwartału Grupa zanotowała kilkuprocentowy wzrost przychodów ze sprzedaży.

- Cieszy nas ciągła poprawa wyników. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że jest to bezpośredni efekt realizowanej od prawie dwóch lat transformacji cyfrowej wydawnictwa.W dzisiejszych czasach należy szybko reagować na wszelkie zmiany i trendy w świecie mediów. My staramy się to robić jak najlepiej i sukcesywnie rozszerzamy portfolio produktów cyfrowych, uważnie obserwując ich potencjał pod kątem rentowności - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media S.A.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama