Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.10.2019 16:47 Publikacja: 05.10.2019 16:47
Foto: Bloomberg
Państwowa kolej Ferrove dello Stato, Delta Air Lines, grupa infrastruktury Atlantia i resort finansów prowadzą od lipca rozmowy nad uratowaniem Alitalii. Jednak na niecałe 2 tygodnie przed przedstawieniem 15 października ostatecznego planu sporządzili listę największych przeszkód..
Pierwszą jest uzyskanie od wszystkich zainteresowanych stron zobowiązania o zasileniu kapitału przewoźnika dalszymi środkami w razie konieczności, gdyby początkowa suma okazała się za mała — powiedziała Reuterowi jedna z osób. Delta opierała się dotąd naciskom włoskiego rządu, by zainwestowała więcej niż 100 mln euro za 10 proc. udziału w linii. „Corriere della Sera" podał wprawdzie, że Amerykanie zgodzili się kupić 12 proc. za 120 mln euro, ale to nadal jest za mało.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas