Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.07.2020 14:18 Publikacja: 16.07.2020 14:18
Foto: Bloomberg
Tylko w czerwcu linie lotnicze i firmy leasingowe zrezygnowały z kupna 60 samolotów, BOC Aviation z Singapuru anulowała kupno 30 sztuk, Avolon z Dublina 17, a Aviation Capital ze Stanów pięciu samolotów. Rumuński przewoźnik Blue Air nie chce już sześciu MAX-ów, dwaj inni klienci anulowali kupno dwóch sztuk — podał Reuter.
Dostawy w ciągu 6 miesięcy również zmalały o 71 proc. do 70 sztuk z powodu załamania się transportu powietrznego na skutek pandemii i rezygnacji z odbierania gotowych maszyn albo odraczania terminów odbioru. W czerwcu Boeing wydał klientom 10 samolotów, w maju cztery i w kwietniu sześć. Dostawy mają duże znaczenie finansowe dla producenta, bo klienci płacą wtedy najważniejszą część ceny.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Rosyjskiemu reżimowi udało się zarejestrować w Norwegii firmę ubezpieczeniową, która wystawiła fałszywe dokument...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas