Reklama

Jak będziemy teraz latać? Koniec przyjemnych podróży

Przejście przez lotnisko przed odlotem i cała podróż będą przez dłuższy czas tak przyjemne, jak operacja na otwartym sercu – uważa Paul Grifitths, prezes lotniska w Dubaju. Ludzie jednak chcą wrócić do latania, a pierwsi przewoźnicy ostrożnie zaczynają publikować rozkłady post-Covid-19.

Aktualizacja: 17.05.2020 12:12 Publikacja: 17.05.2020 11:11

Jak będziemy teraz latać? Koniec przyjemnych podróży

Foto: Adobe Stock

Także lotniska przygotowują się do fali pasażerów, którzy będą pod specjalną ochroną. W większości portów lotniczych montowane są urządzenia do pomiaru temperatury i pojemniki ze środkami dezynfekcyjnymi. Wznoszone są ściany z pleksiglasu, które oddzielą podróżujących od personelu naziemnego. Specjalne środki ostrożności już wcześniej wprowadzono przy przeładowywaniu bagażu. Nie wiadomo na razie, w jakim trybie zostaną otwarte lotniskowe sklepy. Niewykluczone, że będą one traktowane tak, jak galerie handlowe, tyle że pod specjalnym nadzorem. Do samolotów wejdziemy w maseczkach, a na pokładach powitają nas stewardzi i stewardesy, także w maseczkach i (dodatkowo) ubraniach ochronnych.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama