Reklama
Rozwiń
Reklama

Przepisy o reklamie wyrobów medycznych będą dotyczyć także influencerów

Przepisy o reklamie wyrobów medycznych będą dotyczyć także youtuberów czy instagramerów polecających je w sieci.

Aktualizacja: 23.10.2019 08:32 Publikacja: 23.10.2019 07:43

Przepisy o reklamie wyrobów medycznych będą dotyczyć także influencerów

Foto: Adobe Stock

– Prawo medyczne po raz pierwszy expressis verbis będzie określać, że reklamą – w tym przypadku wyrobu medycznego – jest kierowane do publicznej wiadomości opinii przez użytkowników internetu, jeżeli otrzymują z tego tytułu korzyści. To znaczy, że zasady dotyczące reklamy będą dotyczyły także influencerów, którzy, za wynagrodzeniem, zachwalają wyroby medyczne na swoich profilach w mediach społecznościowych – tłumaczy mec. Ewa Rutkowska, adwokat, partner w kancelarii KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Sądy i trybunały
Katarzyna Piotrowska: Warto wrócić do prac nad tablicami alimentacyjnymi
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama