Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.01.2016 19:13 Publikacja: 30.01.2016 18:00
Foto: 123RF
Ustawa – Prawo telekomunikacyjne (DzU z 2004r. nr 171, poz. 1800 ze zm.) nie pozwala na pobieranie kary umownej od abonenta, który rozwiązuje umowę przed terminem, w dowolnej wysokości. Jej ewentualny poziom musi być ściśle związany z wartością przyznanej wcześniej ulgi.
Chodzi więc o sytuacje, w których przedsiębiorca, zwykle w celu uatrakcyjnienia swojej oferty, proponuje klientowi dodatkowe „darmowe" lub promocyjne rozwiązania. Przykładowo, udostępnia określony sprzęt (np. aparat telefoniczny) nie pobierając za to opłaty lub pobierając cenę niższą od rynkowej. Udostępnia za darmo lub po promocyjnej cenie dodatkowe usługi. Wartość takiej ulgi powinna być jasno określona w momencie zawierania umowy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie opublikował stanowisko w sprawie nowych przepisów dotyczących egz...
Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz została przeniesiona na swój wniosek w stan spoczynku. Powod...
Trybunał Konstytucyjny orzekł w czwartek, że rozporządzenie ministra edukacji - od najbliższego września ogranic...
Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają znacznie ułatwić i przyśpieszyć proces ujawniania prawa wł...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas