Reklama
Rozwiń
Reklama

Największe problemy abonentów w 2015 r.

Ponad 1 mln 600 tys. złotych trafiło do kieszeni abonentów – tyle UKE „odzyskał" na rzecz konsumentów w 2015 r.

Aktualizacja: 09.02.2016 14:01 Publikacja: 09.02.2016 13:24

Największe problemy abonentów w 2015 r.

Foto: www.sxc.hu

– Prawem każdego obywatela jest dochodzenie swoich racji w sporach z przedsiębiorcami. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej stoi na straży przestrzegania przez dostawców usług wywiązywania się z zawartych z abonentami umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Robimy to, by chronić obywatela i dać impuls przedsiębiorcom dla lepszego świadczenia usług – powiedziała Magdalena Gaj, Prezes UKE.

Działania Prezesa UKE na rzecz Konsumentów

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo drogowe
Rząd chce podwyższyć opłaty za przejazd drogami ekspresowymi i autostradami
Nieruchomości
Spółdzielcy będą wreszcie na swoim. Rząd chce rozwiązać problem z PRL
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Prawo rodzinne
Jak po rozwodzie wycenić nakłady małżonka na wspólny majątek? Wyrok SN
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama