Całkowity koszt inwestycji w podwarszawskiej Kobyłce to 5,6 mln euro. Vendo Park powstał tuż obok supermarketu Lidl na działce o powierzchni prawie 8,5 tys. mkw. Dostarczył 3,2 tys. mkw. przestrzeni handlowej i 65 miejsc parkingowych. Trei zamierza zarządzać obiektem w długoterminowej perspektywie.
Park jest już w całości skomercjalizowany przez międzynarodowe i lokalne sieci handlowe. W gronie najemców są m.in. drogeria Rossmann, sklep z elektroniką - Neonet, Pepco i Tedi oferujące artykuły do domu i biura, odzież czy zabawki, a także sieć Gzella.
- Dostrzegamy ogromny potencjał Kobyłki. Trendy na ryku nieruchomości wyraźnie pokazują, że coraz więcej osób decyduje się na przeprowadzkę do mniejszych, podwarszawskich miejscowości - komentuje Jacek Wesołowski, dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland. - Jest to podyktowane głównie o wiele niższymi cenami domu czy mieszkania i porównywalnym czasem dojazdu do pracy w centrum. Ideą Vendo Parków jest dostarczenie maksymalnej wygody w codziennych, szybkich zakupach, dlatego budujemy je również w mniejszych miejscowościach, dzięki czemu mieszkańcy mają dostęp do szerokiej oferty bez konieczności czasochłonnych podróży do dużych miast.
Vendo Park w Kobyłce to piętnasty park handlowy, który Trei wybudował w Polsce i piąty w województwie mazowieckim. Do istniejących obiektów w Milanówku i Mińsku Mazowieckim w sierpniu dołączył park handlowy w Pułtusku, a we wrześniu Vendo Park w Ostrołęce.
- Ten rok kończymy bardzo dobrym wynikiem pięciu otwartych Vendo Parków w Polsce. Łącznie w fazie planowana, projektowania i budowy mamy dziewiętnaście kolejnych projektów. Prace budowalne rozpoczęliśmy już w Płocku, Jaworze, Częstochowie i Solcu Kujawskim. Te i jeszcze trzy inne Vendo Parki planujemy otworzyć w przyszłym roku - zapowiada Jacek Wesołowski.