W odnowionej i powiększonej Galerii Słowiańskiej pojawiły się nowe marki, m.in. Smyk i Pepco. Dotychczasowi najemcy odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Rozbudowana została także strefa restauracyjna i parking.

Niedawno ukończona rozbudowa jest już drugą inwestycją na tak dużą skalę - po remodelingu przeprowadzonym w 2016 r. - w historii Galerii Słowiańskiej. Dogodne położenie przy wjeździe do Zgorzelca od strony Wrocławia, Jeleniej Góry i Bogatyni, a także zróżnicowana i atrakcyjna oferta sprawiają, że jest to miejsce chętnie odwiedzane zarówno przez mieszkańców Zgorzelca, jak i klientów z sąsiednich miejscowości, których liczba wciąż rośnie - mówią przedstawiciele Carrefour Polska. - W wyniku niedawno zakończonej inwestycji Galeria Słowiańska zyskała niemal 3 tys. mkw., co przełożyło się na 18,6 tys. GLA.

Do obecnych już marek jak Reserved, Sinsay, Cropp, House czy sklep Home&You, dołączyły nowe, polskie i międzynarodowe brandy, w tym Quiosque, Smyk i Pepco, a także By O la la. - Poszerzona została także oferta gastronomiczna, m.in. poprzez otwarcie restauracji Mania Smakowania. W ślad za rozbudową galerii, wiele obecnych już marek dokonało całkowitej przebudowy lub odświeżenia wystroju zajmowanych lokali - podkreśla inwestor.

Nowe koncepty sklepów i punktów usługowych wprowadziły m.in. Home&You, sklep zoologiczny ZOO-Hobby czy restauracja turecka Dedekebap. Uwzględniono także potrzeby zmotoryzowanych klientów. Powstało 160 dodatkowych miejsc postojowych.